Millainen on hyvä buukkauspalvelu?

Nettisivut avattu
17.10.2017

Millainen on hyvä buukkauspalvelu?

Tämän kysymyksen äärellä painin monta kertaa ennen kuin Booking Center yrityksen perustin. Buukkauspalvelua tarjoavia yrityksiä on alalla paljon ja hinnoittelumallejakaan ei hirveän paljon ollut erilaisia.

Buukkauksen yleisimpiä haasteita ovat yleensä myyjän ja buukkaajan näkemyserot hyvästä käynnistä. Jos olet ostanut buukkauspalvelua aikaisemmin olet todennäköisesti törmännyt tähän asiaan. Halusin tuoda markkinoille korkealla laadulla varustetun buukkauspalvelun joka kilpailee muita vastaan laadun lisäksi myös hinnoittelumallilla. Jokaiselle toimeksiannolle annan ensimmäisen buukkauksen ilmaiseksi, täysin ilman minkäänlaisia sitoumuksia. Tämän jälkeen neuvotellaan tulevalle buukkausyhteistyölle sopiva hinta. Näin asiakas pääsee toteamaan buukkauksen todellisen laadun ja me pystymme arvioimaan paremmin yhteistyölle tulevan hinnoittelun. Kuulostaa varmasti reilulta eikö totta?

Hyvä bookkauspalvelu perustuu mielestämme kolmeen viisasten kiveen, jotka ovat oikea kohderyhmä, oikein tehty buukkaus sekä kunnolliset taustatiedot.
Oikealla kohderyhmällä tarkoitamme sitä, että buukkaus on tehty ennalta sovittuun kohderyhmään ja buukkaus on tehty henkilölle joka on päättävässä asemassa kyseisessä yrityksessä.

Oikein tehty buukkaus tarkoittaa sitä, että asiakas tietää miksi buukkaus on sovittu, kuka ja mistä yrityksestä edustaja on tulossa ja millä asialla. Pakko buukkausta emme harrasta.

Yhteistyön alussa sovimme tarkat speksit tulevalle yhteistyölle, sekä mitä tietoja buukkarimme toimittavat edustajalle tapaamista varten. Näin pidämme huolen siitä että yhteistyökumppanimme edustajalla on täydet valmiudet tehdä onnistuneesti kauppaa.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille,

– Matias